Spalio 27 d. 19.00 val.
Idėja ir atlikimas: Zoé Bernabéu ir Lorenzo Covello
Šviesų dizainas: Paride Donatelli
Muzika: Stefano Grasso
Produkcija: Muxarte / Pindoc
Rėmėjai: Piccolo Teatro Patafisico, Spazio Franco, Teatro Ditirammu
Trukmė: 53 min.
Vieta: @Kultūros fabrikas (Bangų g. 5A)
REKOMENDUOJAMA emocinių ir fizinių santykių tyrinėtojams
2019 m. spektaklis apdovanotas prizu už geriausią režisūrą iki 30 m. bei net 3-mis apdovanojimais Romos Fringe festivalyje: Spaudos prizu, „Fringe dvasios“ prizu ir Specialiu festivalio OFF prizu.
„Šiek tiek daugiau“ – tai pusiausvyros tyrimas, kai siekiama priartėti prie ribų, prieš pat lūžio tašką. Tai rizikingas žaidimas, kuriame mažiausias judesys kelia grėsmę stabilumui, o vienas žodis gali viską sugriauti. Pusiausvyra tarp dviejų protų, dviejų kūnų, tarp žodžių ir judesių. Mūsų trapumo pažinimas. Pažeidžiama kelionė, vedanti mus link mūsų pačių ribų, kur galbūt širdis gali atsiverti ir atrasti naujų kelių. Meilė kaip lažybos, kaip bandymas, kaip galimybė fizinei ir emocinei metamorfozei. Dar truputis ir viskas sugriūtų.
***Kritikų kampelis
„Inovatyvus spektaklis, kupinas psichodelikos ir eterinės poezijos, išpildytos su dideliu atsidavimu ir ypatingu talentu. (…) Istorija sujaudina, nustebina ir palieka mus nustebusius bei nepasiruošusius šiam gausiam interpretacinio grožio rinkiniui.“ Il Foyer
„Retos meninės kokybės akimirka. Spektaklis, kuris svyruoja tarp tylos, šokio žingsnelių ir kruopščiai parinktų žodžių, išmatuotų lašas po lašo.“ The Parallel Vision
„Kūnai liečia vienas kitą, primindami nebylių filmų išraiškingumą ir judesius, Č. Čaplino delikatumas apjungtas su Šokio teatro (Tanztheater) galia.“ Paper street
„(…) teatrališkai galingas visais požiūriais. (…) Lorenzo Covello ir Zoé Bernabéu yra labai talentingi, ties ribomis neįtikėtino, ir jie manevruoja spektaklyje, kuris balansuoja nuo šokio iki tiriamojo teatro. (…) Visi žiūrovai lieka tiesiogine prasme sužavėti ir užvaldyti to, kas vyksta scenoje.“ Brainstorming Culturale
Zoé Bernabéu 2011–2015 m. studijavo šiuolaikinį šokį Nacionalinėje Paryžiaus konservatorijoje. Mokymų metu ji dirbo su tokiais choreografais kaip Cécile Loyer, Cristiana Morganti (Pina Bausch), Ambra Senatore, Mathilde Monnier, Sabine Ricou, Martha Moore, Dominique Brun ir Agathe Pfadileubo (Odile Duboc). 2013 m. ji keturis mėnesius studijavo Nacionalinėje Atėnų šokių akademijoje (KSOT). Ji taip pat dalyvavo daugybėje seminarų Europoje, kurie leido jai praturtinti savo plastiką ir tobulėti kaip atlikėjai. Ji pradėjo dirbti kaip šokėja 2016 m., Philip Connaughton spektaklyje „Extraterrestrial Events“. 2017 m. liepos mėn., kaip nuolatinė šokėja, ji prisijungė prie Tim Matiakis vadovaujamos šiuolaikinio šokio trupės Corpus, įsikūrusios Karališkajame Danijos teatre Kopenhagoje. Čia ji bendradarbiavo su choreografais Martin Forsberg (kuriant kūrinį „Prefecture“), Ioannis Mandafounis („Už tai baigiasi, kai baigiasi“), Bobbi Jene, Sebastian Mattias, Mattias Sunneson, Christian Falsnaes, Jefta van Dinther, Andrea Tallis. 2018 m. ji dalyvavo kuriant dvi operas: „Laiminga ranka“ (Schönberg) ir „Mėlynbarzdžio pilis“ (Bartok), kurias režisavo Ricci/Forte Massimo teatre Palerme. 2019 m. ji prisijungė prie Daniele Ninarello trupės spektakliui „Pastorale“. „Šiek tiek daugiau“ yra pirmasis jos kūrinys.
Lorenzo Covello 2004–2008 m. mokėsi akrobatikos ir žongliravimo Piccola Scuola di circo Milane. 2009 m. studijavo „Reale Gymnastics“ Turine. 2010 m. jis studijavo teatro meną pas Kuniaki Ida, Jaques Lecoq mokinį. Lygiagrečiai 2011 m. Milano politechnikume jis baigė gaminio dizaino studijas ir įkūrė drabužių prekės ženklą (Lit_welovelittlethings). 2012–2015 m. dalyvavo kuriant keturias operas („Feuersnot“, „Karmen“, „Pelenė“, „Žizel“), kurias režisavo Palermitano režisierė Emma Dante.
2015 m. jis paniro į šiuolaikinio šokio pažinimą, dalyvaudamas seminaruose Italijoje ir Europoje su tarptautiniais choreografais ir tokiomis trupėmis kaip: Ambra Senatore, Jos Baker, Giovanni Scarcella, Olga Alvarez, Iris Heitzinger, Guy Naderis, David Zambrano, Konstandina Efthimiadou, San Francisco, Lahez Macer, Sam, Coren, Siri Wolthoorn. Jis taip pat dirbo su įvairiais Milano ir Italijos komikais, tokiais kaip Pali e dispari, Gianmarco Pozzoli, Gianluca De Angelis. Nuo 2016 m. jis atsiduoda savo kūrybai ir asmeninių projektų sklaidai: „Flock“ (kartu su Clara Storti), „Una vita a matita“ (2016 m. Minimo Teatro festivalio nugalėtojas, kartu su Quinzio Quiescienti) , „Šiek tiek daugiau“ (kartu su Zoé Bernabéu).
2019 m. jis prisijungė prie Daniele Ninarello trupės spektakliams „Pastorale“ ir „Still“.