FORUMAS „Atgal į praeitį“
Renginio data: spalio 12 d., 13:00-18:00
Po renginio numatoma kontaktų mugė / networking session: 18:00-19:00
TRUMPAI APIE TEMĄ
Klaipėdos mados savaitės metu vykstantis forumas – tai platforma diskusijai apie madą, skirta tiek mados profesionalams, tiek aistruoliams, kurie galbūt tik pradeda atrasti prieštaringą ir kvapą gniaužiantį mados pasaulį. Šių metų forume, kurio koordinatoriumi tapo įvairių mados projektų iniciatorius, mados analitikas Arnoldas Remeika, žinomi pranešėjai iš Lietuvos ir užsienio dalinsis įžvalgomis apie tai, kodėl visas globalus mados pasaulis įkvėpimo ėmė ieškoti mūsų regione, vadinamojoje Naujojoje Europoje. Plačiau diskutuosime apie tai, kaip Lietuvos ir kaimyninių šalių istorija ir autentiška tapatybė tapo geidžiama preke pasaulio mados sostinėse, ir kodėl apskritai mada įkvėpimo dairosi praeityje. Todėl ir pats šių metų forumas vadinsis „Atgal į praeitį“, nors jo metu taip pat daug kalbėsime ir apie mados ateitį bei lietuviškos mados galimybes globalioje rinkoje.
PRANEŠĖJAI
Arnoldas Remeika / agentūra Bomberis
Moderatorius / įžanginis žodis apie forumą, jo temą ir kontekstą
Įžangos trukmė: iki 15 min.
Deimantė Bulbenkaitė / mados tinklaraštininkė, Spintos guru
Atgal į praeitį: kodėl mados kūrėjai įkvėpimų ieško istorijoje ir kokios šiandien pasaulį valdančių nostalginių tendencijų šaknys?
Pranešimo trukmė: iki 45 min.
Miglė Kazėnaitė / stilistė, mados redaktorė, žurnalas L’Officiel Mada
Lietuviškos mados retrospektyva: kame slypi mūsų mados autentika ir koks buvo istorinis lietuviškos mados vystymosi kontekstas iki šių dienų?
Pranešimo trukmė: iki 45 min.
Ieva Zubavičiūtė / komunikacijos specialistė, agentūra Fashion Bloc (Londonas)
Naujoji Europa kyla: kaip šiandien atrodome globaliame mados kontekste, kuo ir kaip lietuvių kūrėjams sudominti globalų mados pasaulį?
Pranešimo trukmė: iki 30 min.
Kavos pertrauka
Trukmė: 15 min.
Performansas / Saida Saldukaitė // modernus šokis
Trukmė: 15 min.
Vaida Bajalytė / rinkodaros specialistė, Squint LT
Parduoti praeitį: kaip veikia nostalgijos marketingas ir kodėl šiomis dienomis prekės ženklai pagalbos gręžiasi į savo istoriją?
Pranešimo trukmė: iki 45 min.
Vida Strasevičiūtė / kostiumo dizainerė, Upcycled by LT
Prisikėlimas naujam gyvenimui: kokios yra upcycling judėjimo šaknys ir kaip ši filosofija praktiškai taikoma Lietuvos ir pasaulio madoje?
Pranešimo trukmė: iki 30 min.
* Kiekvienam dalyviui bus paruošta po du klausimus, kuriuos užduos moderatorius. Taip pat bus galimybė klausimams iš salės.