KKKC Parodų rūmuose (Didžioji Vandens g. 2, Klaipėda) 2022 m. spalio 14 d., penktadienį, 18 val. atidaroma Simonos Merijauskaitės kūrybos paroda „Monolitas“.
Simonos Merijauskaitės kūryboje besiskleidžiančios temos atkartoja evoliucijos ciklą. Gamta dailininkei yra pirminis visa ko šaltinis, jos padedama paveikslų serijose apmąsto žmogaus santykį su savimi ir kitais. Reikšmingą įtaką kūrybai padarė dar studijų metais atrastas akmens motyvas, jis suteikė pamatą ir keisdamas savo tapybinį pavidalą lydi iki šiol.
Parodos MONOLITAS tema – ribos ir praėjimai. Jungties taškai tarp dviejų tikrovių. Tai galima suprasti tiek kaip vietą, tiek kaip laikotarpį. Tapybos ciklo ašis – vibruojanti membrana, įtampos ir nežinomybės momentas erdvėje, įrėmintas realybės masėmis.
Ši mintis įkūnijama per akmens ir vandens motyvus. Kūrybos proceso metu atsiremta į civilizacijos aušros kūrinius ir idėjas. Vanduo – pats pirminis žymuo, skiriantis dvi erdves – šiapus ir anapus. Senovės statinių struktūros iš akmens pasirinktos dėl tinkamo idėjinio svorio ir formos, tapytoja jų nekopijuoja, stato jas jau šiandienai.
MONOLITAS – asmeninių patirčių ir dabartinio laikmečio lydinys.
Apie autorę
Simona Merijauskaitė (g. 1989) Vilniaus dailės akademijoje 2012 m. įgijo dailės bakalauro, 2015 m. – magistro laipsnį. Nuo 2017 m. Lietuvos dailininkų sąjungos narė. 2016, 2020 ir 2021 m. menininkei skirtos Lietuvos kultūros stipendijos kultūros ir meno kūrėjams. Nuo 2015 m. S. Merijauskaitė aktyviai veikia kultūros lauke, yra surengusi 8 personalines parodas, dalyvavo 20 grupinių parodų.
Savo kūryba tapytoja nagrinėja bendražmogiškas seksualumo, transformacijos, vienatvės, ryšių ir sąveikos temas. Dailininkė jungia tapybą, žemės meną, video-, per tai formuoja šiaurietiškai žemaitišką vaizdinį, prisotintą metafizikos.
Paroda veiks iki 2022 m. lapkričio 6 d.
KKKC Parodų rūmų (Didžioji Vandens g. 2, Klaipėda) darbo laikas: trečiadienį–sekmadienį 11–19 val. (valstybinių švenčių dienomis nedirba).
Renginio metu bus fotografuojama ir / ar filmuojama. Informuojame, kad dalyviai gali būti matomi renginio nuotraukose ir vaizdo įrašuose, paviešintuose įvairiose medijos priemonėse.