Kultūros uostasKultūros uostasKultūros uostasKultūros uostas
  • Keliame bures į vasarą!
  • Renginiai Klaipėdoje
  • SIMONO DACHO METAI
  • Kontaktai

Klaipėdos dramos teatro balandžio mėnesio repertuaras

    Pagrindinis Naujienos Klaipėdos dramos teatro balandžio mėnesio repertuaras
    ToliauAtgal

    Klaipėdos dramos teatro balandžio mėnesio repertuaras

    By Dalia | Naujienos | Comments are Closed | 4 balandžio, 2023 | 0

    Balandžio 6, 7 d. 18.30 val.

    AGATA DUDA-GRACZ

    MEILĖ (18+)

    PREMJERA 2022 10 01

    SPEKTAKLIS SKIRIAMAS SILEZIJOS TEATRO AKTORIAMS

    PJESĖS AUTORĖ, REŽISIERĖ, KOSTIUMŲ DAILININKĖ, SCENOGRAFĖ IR CHOREOGRAFĖ AGATA DUDA-GRACZ

    KOMPOZITORIUS ŁUKASZ WÓJCIK-ZAWIERUCHA

    ŠVIESŲ DAILININKĖ KATARZYNA ŁUSZCZYK

    PJESĖS VERTĖJAI Į LIETUVIŲ KALBĄ: GINTARAS GRAJAUSKAS, NIKODEM SZCZYGŁOWSKI

    VERTĖJAS LIETUVIŲ, LENKŲ KALBOMIS NIKODEM SZCZYGŁOWSKI

    REŽISIERĖS ASISTENTAI: MARIUS PAŽERECKAS, JERZY BASIURA

    VAIDINA:

    ALINA MIKITAVIČIŪTĖ, ARTŪRAS LEPIOCHINAS, BARTOSZ ROCH NOWICKI, CEZARY STUDNIAK, DARIUS MEŠKAUSKAS, DIGNA KULIONYTĖ, EGLĖ JACKAITĖ, JONAS BARANAUSKAS, JONAS GOLUBOVSKIS, JONAS VIRŠILAS, JUSTINA VANŽODYTĖ, KAMILĖ ANDRIUŠKAITĖ, KAROLINA KONTENYTĖ, KAROLIS MAISKIS, LINAS LUKOŠIUS, LIUDAS VYŠNIAUSKAS, MIKALOJUS URBONAS, REGINA ŠALTENYTĖ, RENATA IDZELYTĖ, RIMANTAS PELAKAUSKAS, SAMANTA PINAITYTĖ, SIGUTĖ GAUDUŠYTĖ, TOMA GAILIUTĖ, VAIDAS JOČYS

    3.30 (SU PERTRAUKA)

    Spektaklio veiksmas vyksta nežinomame pasaulio užkampyje – tai gali būti ir kaimas Lenkijoje ar Lietuvoje. Jame gyvena žmonės – neturtingi, įtariai žiūrintys į visokias naujoves, užstrigę savo krikščioniškai pagoniškoje mitologijoje. Gyventojų kaime likę nebedaug, o tie, kurie liko, persipynę vienas su kitu sunkiai atnarpliojamais giminystės ryšiais. Kartais atrodo, kad ir jie patys nelabai tas giminystes atseka – gal todėl vadina vienas kitą ne itin pagarbiomis pravardėmis.

    KAIP IR KIEKVIENOJE UŽDAROJE BENDRUOMENĖJE, ČIA KNIBŽDĖTE KNIBŽDA SLAPTŲ NUODĖMINGŲ MEILIŲ, GILIAI SLEPIAMOS NEAPYKANTOS BEI SVAJONIŲ APIE KERŠTĄ UŽ SENAS NUOSKAUDAS.

    Viskas staiga atsiveria per vienas laidotuves – buitinį realizmą akimoju pakeičia magiškasis realizmas. Ir slaptingi Eros bei Thanatos ryšiai, jų giluminis artumas atsiskleidžia visu savo šiurpoku gražumu…

    Klaipėdos teatro žiūrovai lenkų režisierės Agatos Dudos-Gracz pavardę jau gerai žino: pernai Klaipėdos dramos teatre pastatytas jos spektaklis „Tarp Lenos kojų, arba „Švenčiausiosios Mergelės Marijos mirtis“ pagal Mikelandželą Karavadžą“ tapo vienu didžiausių teatrinių įvykių, buvo rodomas tarptautiniuose teatro festivaliuose Lenkijoje ir Vengrijoje.

    Kai darbo imasi A. Duda-Gracz, visada galima laukti netikėtumų. Režisierė pati rašo scenarijus savo spektakliams, kuria scenografiją ir kostiumus. Jos kultūrinis akiratis ir temų laukas – milžiniškas: nuo baroko dailės iki mūsų dienų gūdžios provincijos, užribio žmonių gyvenimo. Visur ji sugeba aptikti ir pamatyti žmogų, esminius jo būties dėsnius. Permatyti savo personažus kiaurai ir už jų išorinės niekšybės bei menkumo įžvelgti tikrąjį žmogiškumą, net savotišką egzistencinį heroizmą, vertą, jei ne simpatijų, tai bent jau tikros užuojautos.

    Naujasis A. Dudos-Gracz spektaklis vadinasi „Meilė“. Kaip visada jos spektakliuose, jame bus daug tragizmo ir daug juoko. Daug žiaurumo ir daug užuojautos. Tiesmuko brutalumo ir filigraniško subtilumo. Bus daug meilės – ir daug mirties.

    Pirkti bilietus: https://www.bilietai.lt/lit/renginiai/teatras/agata-duda-gracz-meile-375884/

     

    Balandžio 8 d. 18.30 val.

    DOMAN NOWAKOWSKI

    KAI KURIOS ERELIŲ RŪŠYS

    Rež. IGORIS REKLAITIS

    PREMJERA 2022 03 18

    PJESĖS AUTORIUS DOMAN NOWAKOWSKI

    REŽISIERIUS IGORIS REKLAITIS

    SCENOGRAFAS, KOSTIUMŲ DAILININKAS ARTŪRAS ŠIMONIS

    VAIZDO PROJEKCIJŲ AUTORIUS JONAS BARANAUSKAS

    VAIDINA:

    PEPE – IGORIS REKLAITIS

    KUKU – JONAS BARANAUSKAS

    1.25 (BE PERTRAUKOS)

    Netikėtomis, intriguojančiomis aplinkybėmis susitinka tiek amžiumi, tiek pasaulėžiūra du visiškai skirtingi personažai. Vienas – savo gyvenimo kelio pradžioje, pilnas svajonių, jaunatviško maksimalizmo ir idealizmo. Kitas – beprasidedančiame gyvenimo saulėlydyje, kai, įgijęs gyvenimo patirties, į jaunystės siekius ir norus pradeda žiūrėti realisto akimis. Palaidojęs išgalvotus idealus, prasmės pradeda ieškoti paprastesniuose, žemiškuose dalykuose. Ar pavyks jam atverti akis romantizuotam jaunuoliui, ar pavyks įtikinti, kad jo pasirinktas kelias yra pražūtingas?

    Lenkų kino scenaristas ir režisierius Domanas Nowakowskis pjesėje „Kai kurios erelių rūšys“ kalba apie televizijos ir kitų medijos priemonių žalingą įtaką, apie jų invaziją į šiuolaikinio vartotojo smegenis, kai pradedama manipuliuoti tikromis ir menamomis vertybėmis.

    Pirkti bilietus: https://www.bilietai.lt/lit/renginiai/teatras/d-nowakowski-kai-kurios-ereliu-rusys-375866/

     

    Balandžio 13 d. 18.30 val.

    SAULIUS ŠALTENIS

    KALĖS VAIKAI

    Rež. EIMUNTAS NEKROŠIUS

    PREMJERA 2018 02 03

    PJESĖS AUTORIUS SAULIUS ŠALTENIS

    REŽISIERIUS EIMUNTAS NEKROŠIUS

    SCENOGRAFAS, ŠVIESŲ DAILININKAS MARIUS NEKROŠIUS

    KOSTIUMŲ DAILININKĖ NADEŽDA GULTIAJEVA

    KOMPOZITORIUS ANTANAS JASENKA

    REŽISIERIAUS ASISTENTAS MARIUS PAŽERECKAS

    VAIDINA:

    VARPININKAS KARVELIS – DARIUS MEŠKAUSKAS

    LOTĖ – KAROLINA KONTENYTĖ

    PATARĖJAS ABELIS – EDVARDAS BRAZYS

    MARIJA – REGINA ŠALTENYTĖ

    DAKTARAS ZAKSAS – IGORIS REKLAITIS

    MOKYTOJAS – VAIDAS JOČYS

    KRISTIJONAS – VIDAS JAKIMAUSKAS / AURIMAS PINTULIS

    ELGETA, BUVĘS TEISĖJAS; PONAITIS MARAS – DONATAS ŠVIRĖNAS / JONAS BARANAUSKAS

    KRISTIJONO MOTINA – NIJOLĖ SABULYTĖ

    BALTOJI KALĖ – JUSTINA VANŽODYTĖ / SIGUTĖ GAUDUŠYTĖ

    3.15 (SU PERTRAUKA)

    SPEKTAKLIS LIETUVIŲ K. SU ANGLIŠKAIS TITRAIS.

    SPEKTAKLIO METU YRA RŪKOMA

    S. Šaltenio romanas kaip nacionalinės dramaturgijos kūrinys aktualus šiuo laikotarpiu, kai atkurta Lietuva įžengė į šimtmetį. Tai romanas, nukeliantis į donelaitiškąją epochą, artimą Klaipėdos kraštui istoriškai ir geografiškai.

    Romane susipina daugybė klodų: istorinė Lietuvos praeitis – vokiečių kolonizacija, karai su rusais, lenkinimas, pirmieji šviesuoliai: Kristijonas Donelaitis, Martynas Mažvydas, Antanas Strazdas – tamsios liaudies švietėjai ir ganytojai; pasakos, sakmės, prietarai, burtai, užkalbėjimai ir raganavimai; dar senesni – matriarchato bendruomenės – mitų atgarsiai; Šventojo rašto nuotrupos ir postulatai.

    Dailininkas ir rašytojas Leonardas Gutauskas apie šį S. Šaltenio romaną sakė: „Kalės vaikai“ – žiaurus stebuklas, ataustas auksiniais šviesos ir juodais požemių siūlais… Knyga, kokios lietuvių literatūroj dar nebuvo”.

    Apdovanojimai:

    2018 m. geriausio spektaklio apdovanojimas XXXIV Rokiškio Lietuvos profesionalių teatrų festivalyje. Donatui Švirėnui įteiktas prizas už geriausią nepagrindinį vaidmenį šiame spektaklyje.

    2018 m. festivalyje „Lietuvos teatrų pavasaris“ aktorė Karolina Kontenytė apdovanota prizu už geriausią moters (Lotės) vaidmenį.

    Pirkti bilietus: https://www.bilietai.lt/lit/renginiai/teatras/s-saltenis-kales-vaikai-375890/

     

    Balandžio 14 d. 18.30 val.

    LARS NORÉN

    DEMONAI

    Rež. DARIUS RABAŠAUSKAS

    PREMJERA 2020 02 28

    REŽISIERIUS DARIUS RABAŠAUSKAS

    SCENOGRAFĖ, KOSTIUMŲ DAILININKĖ LAURA LUIŠAITYTĖ

    KOMPOZITORIUS JONAS JURKŪNAS

    ŠVIESŲ DAILININKAS DARIUS MALINAUSKAS

    IŠ ŠVEDŲ KALBOS VERTĖ RASA BARANAUSKIENĖ

    REŽISIERIAUS ASISTENTAS VAIDAS JOČYS

    SPEKTAKLIO MUZIKOS ĮRAŠE DAINUOJA KRISTINA ŽALDOKAITĖ

    VAIDINA:

    KATARINA – TOMA GAILIUTĖ

    FRANKAS – JONAS BARANAUSKAS

    JENA – JUSTINA VANŽODYTĖ

    TOMAS – VAIDAS JOČYS

    2.35 (SU PERTRAUKA)

    SPEKTAKLIO METU YRA NAUDOJAMI „STROBE“ ŽIBINTAI

    Šiuolaikinio švedų dramaturgo Larso Noréno pjesė „Demonai“ – negailestingai atvira ir su nemenka absurdo humoro doze. Veiksmas vyksta puikiai įrengtame bute. Scenoje keturi trisdešimties metų žmonės – dvi susituokusios poros, gyvenančios tame pačiame daugiabutyje. Už klestinčio pasiturinčių šeimų fasado – lėta ir neišvengiama katastrofa, kuri vyksta kasdien. Ne veltui L. Norénas dažnai gretinamas su Strindbergu – jo „Demonai“ yra apie tą patį žmogiškąjį paradoksą: sugebėjimą (ir net slaptą vidinį norą) kito, artimo ir gal net tebemylimo žmogaus, gyvenimą paversti pragaru.

    Spektaklio režisierius Darius Rabašauskas: „Tai nėra tradicinė santykių aiškinimosi pjesė. Santuoka čia – tik aplinkybė, situacija. Svarbi, bet ne vienintelė įmanoma. Tad ir spektaklis bus labiau apie instinktus, vidinę jėgą: valdančią, kuriančią ir griaunančią. Būtent apie jėgą, apie demoną. Ir jeigu demonui veikti reikia žmogaus kaip kuriančios būtybės, tai pradžios arba pabaigos jėga glūdi būtent žmoguje. Bandome kalbėti apie jausmo (pajautimo) badą, vis labiau atbunkančius pojūčius, kuriems reikia vis ekstremalesnių potyrių. Apie vis aštresnio pajautimo paieškas, vis aštresnį dirgiklį, kuris leistų jausti gyvybę, jausti, kad gyveni. Vis aštresnio dirgiklio poreikį ir vis alkanesnius individus. Būtent badas, bado būsena lemia instinkto viršenybę, dominavimą. Nes personažai nieko nesiaiškina. Dominuoja „noriu“, „geidžiu“, „trokštu“. Ši bado būsena – išeities situacija, mes joje gyvename, nuo to atsispiria spektaklis. Ekstremalumas čia pasiekiamas per kitą žmogų, jo kankinimą. Ir savęs tuo pačiu metu. Skausmas – tikriausias gyvybės požymis. Kada skauda, jauti.“

    Pirkti bilietus: https://www.bilietai.lt/lit/renginiai/teatras/lars-noren-demonai-375852/

     

    Balandžio 16 d. 17.00 val.

    JOANNA BEDNARCZYK

    LOST LOST LOST

    Rež. MICHAŁ BORCZUCH

    REŽISIERIUS MICHAŁ BORCZUCH

    PJESĖS AUTORĖ IR DRAMATURGĖ JOANNA BEDNARCZYK

    SCENOGRAFĖ IR KOSTIUMŲ DAILININKĖ DOROTA NAWROT

    ŠVIESŲ DAILININKAS ROBERT MLECZKO

    KOMPOZITORIUS BARTOSZ DZIADOSZ

    VAIZDO PROJEKCIJŲ AUTORIUS WOJCIECH SOBOLEWSKI

    VERTĖJAS GINTARAS GRAJAUSKAS

    REŽISIERIAUS ASISTENTAI: SARA DEC, ALIUS VEVERSKIS

    VAIDINA:

    DARIUS MEŠKAUSKAS – TYRINĖTOJAS DARIUS, JONAS MEKAS

    DIGNA KULIONYTĖ – TYRINĖTOJA DIGNA, YOKO ONO

    DOMINIKA BIERNAT – TYRINĖTOJA DOMINIKA, SUSAN SONTAG

    JAN DRAVNEL – TYRINĖTOJAS DAN, JOHN LENNON

    JONAS BARANAUSKAS – TYRINĖTOJAS JONAS, JONAS MEKAS

    KAROLINA KONTENYTĖ – TYRINĖTOJA KAROLINA, SUSAN SONTAG

    KAROLIS MAISKIS – TYRINĖTOJAS KAROLIS, JOHN LENNON, SCOTT NR. 1, NAM JUNE PAIK

    MARTA OJRZYŃSKA – TYRINĖTOJA MARTA, YOKO ONO

    RENATA IDZELYTĖ – TYRINĖTOJA RENATA, POLA CHAPELLE

    RIMANTAS PELAKAUSKAS – TYRINĖTOJAS RIMANTAS, ADOLFAS MEKAS, VYTAUTAS LANDSBERGIS

    SAMANTA PINAITYTĖ – TYRINĖTOJA SAMANTA, SCOTT NR. 2

    3.30 (SU PERTRAUKA)

    SPEKTAKLIS LIETUVIŲ IR ANGLŲ K. SU LIETUVIŲ IR ANGLŲ K. TITRAIS

    SPEKTAKLIO METU YRA NAUDOJAMI „STROBE“ ŽIBINTAI

    Netolima praeitis. Pasaulyje po didžiosios katastrofos nebeveikia kompiuteriai, telefonai ir internetas. Nėra jokio būdo įrašyti ar atkurti praeityje sukurtus skaitmeninius vaizdus. Šioje postapokaliptinėje realybėje grupė archeologų, etnografų ir performerių ieško artefaktų, likusių iš senojo pasaulio. Vieną dieną jie iškasa iš žemės Šveicarijos firmos „Bolex International SA“ kamerą. Kaip sužinota iš archyvinės medžiagos, „Bolex“ kameros triumfavo šeštajame ir septintajame XX a. dešimtmetyje. Tarp jų garsių naudotojų buvo Andy Warholas, Terry Gilliamas ir Jonas Mekas. Pastarasis, naudodamas vien tik „Bolexʼą“, nufilmavo visus savo filmus. Koks režisierius gali išsiversti be filmavimo aikštelės, techninės komandos ir aktorių? Ar vieno „Bolexʼo“ pakanka, kad būtų sukurtas filmas?

    Suintriguoti Meko asmenybės, grupės nariai renka vis daugiau medžiagos apie jį ir jo kūrybą. Jonas Mekas gimė Semeniškių kaime, Šiaurės Lietuvoje. Žavėjosi kinu ir literatūra. Norėjo tapti poetu. 1944 m. kartu su broliu išvažiavo iš šalies. Kitus penkerius metus jis praleido Vokietijos darbo ir pabėgėlių stovyklose. 1949 m. drauge su broliu atvyko į Niujorką, kur prasidėjo jo antrasis gyvenimas. Tais laikais, kai skaitmeninio tikrovės įrašymo galimybės vis dar labai ribotos, J. Mekas vysto savo kūrybos metodą, be paliovos dokumentuodamas kasdienę tikrovę „Bolex“ kamera. Akimirkų, kurios įamžinamos kino juostoje, pasirinkimas nėra pavaldus scenarijaus fabulai ir žanro konvencijoms. J. Mekas filmuoja tik tai, kas jam dėl asmeninių priežasčių atrodo įdomu. „Yra daugybė filmavimo būdų, – sakė jis, – tačiau vienu metu galite pasirinkti tik vieną. Kažkas iš tavo vidaus, visa tavo praeitis, nukreipia tave taip, kad viską atlieki būtent tuo vieninteliu būdu. Taigi iš tikrųjų filmuoji ne medį, filmuoji savo atmintį apie medį. Filmuoji visas priežastis, kurios padarė taip, kad tu dabar filmuoji tą medį. Ir turi sujungti savyje tuos abu dalykus: medį ir priežastis, dėl kurių jį filmuoji.“ Tokiu būdu atsiranda kraštutinai subjektyvūs kino įrašai, atspindintys menininko įvykių suvokimą, personažus ir prisiminimus.

    Septintajame dešimtmetyje, kai Holivude kinas struktūrizavo kino žanrus ir pasakojimų topus, uždegdamas vartotojus istorijomis iš Laukinių Vakarų ar pilietinio karo, lietuvis pabėgėlis iš Semeniškių kūrė savo individualų avangardinį kino metodą, sužavėjusį visą tuometinę Niujorko meno bendruomenę su Andy Warholu priešakyje. Kas buvo tas kuklus poetas iš mažos Rytų Europos šalies, kuriam Jungtinės Amerikos Valstijos yra skolingos tokią instituciją kaip Antologijos filmų archyvas? Tyrinėtojų grupė, remdamasi išlikusia medžiaga apie J. Meką – jo paties karo ir pirmaisiais pokario metais rašytu dienoraščiu, interviu su J. Meku ir jo nufilmuotais interviu su tokiomis asmenybėmis kaip Yoko Ono, Johnas Lennonas, Susan Sontag ar Vytautas Landsbergis – bando atverti šio žmogaus fenomeną ir priartėti prie jo unikalaus metodo, užregistruoti tai, kas mums kasdienėse patirtyse nuolatos pradingsta – subjektyvią tikrovės tiesą.

    Pirkti bilietus: https://www.bilietai.lt/lit/renginiai/joanna-bednarczyk-lost-lost-lost-rez-m-borczuch-376078/

     

    Balandžio 20 ir 21 d. 18.30 val. FRAGMENTAS

     

    Balandžio 22 d. 18.30 val.

    JAROSLAVA PULINOVIČ

    ELZĖS ŽEMĖ

    Rež. POVILAS GAIDYS

    PREMJERA 2017 05 12

    PJESĖS AUTORĖ JAROSLAVA PULINOVIČ

    IŠ RUSŲ KALBOS VERTĖ GINTARAS GRAJAUSKAS

    REŽISIERIUS POVILAS GAIDYS

    SCENOGRAFAS ARTŪRAS ŠIMONIS

    KOMPOZITORIUS MARTYNAS BIALOBŽESKIS

    REŽISIERIAUS ASISTENTĖ RASA NAUJOKIENĖ

    VAIDINA:

    ELZĖ ALEKSANDROVA – REGINA ŠALTENYTĖ

    VASILIJUS IGNATJEVIČIUS – KĘSTUTIS MACIJAUSKAS

    OLGA – RENATA IDZELYTĖ

    DAŠA – TOMA GAILIUTĖ

    MARINA – SIGUTĖ GAUDUŠYTĖ

    VIKTORAS – DONATAS ŠVIRĖNAS

    IZABELĖ – SIMONA ŠAKINYTĖ / KAMILĖ ANDRIUŠKAITĖ

    ZINAIDA MICHAILOVNA – NIJOLĖ SABULYTĖ / NIJOLĖ NARIJAUSKAITĖ

    TAISIJA PETROVNA – IRENA SIMONAITYTĖ

    2.40 (SU PERTRAUKA)

    Jaroslava Pulinovič (gim. 1987 m.) jauna rusų dramaturgė jau yra tapusi įvairiausių literatūrinių premijų laureatė („Kartos balsas“, „Debiutas“, „Eurazija“, „Auksinė kaukė“ ir kt.). Ji turi savo stilių, jos pjesės parašytos tarsi vienu įkvėpimu – sąžiningai ir karštai. „Pulinovič – vitalinės jėgos dramaturgė, gyvenimo jėgos, kurią ji kaskart atranda savo personažuose. Iš esmės tai – pilnaverčio gyvenimo troškimas – juos ir paverčia herojais“ – teigia rusų teatro kritikas Pavelas Rudnevas. Pagal dramaturgės pjeses statomi spektakliai Anglijoje, JAV, Lenkijoje, Estijoje, Ukrainoje ir daugelyje teatrų Rusijoje.

    „Elzės žemė“ – tai tikra istorija, kurią autorei papasakojo jos močiutė. Visi pjesės herojai turi savo prototipus. Tai jaudinantis pasakojimas apie žmonių gyvenimą ir santykius nedideliame Sibiro kaime. Pjesės herojė Elzė – Rusijos vokietė, patyrusi nelengvą gyvenimą karo ir pokario metais, bet sulaukusi 76-erių pirmą kartą įsimyli. Jos išrinktasis Vasilijus – šviesus žmogus, geografijos mokytojas, pusę savo amžiaus mokiniams pasakojęs apie jūras ir kalnus, bet pats taip niekada jų ir nematęs. Dabar jie turi vienas kitą ir svajoja kartu keliauti po pasaulį, deja, viskas klostosi ne taip paprastai… Tai septyniasdešimtmečių Romeo ir Džiuljetos istorija, atrodytų neįtikėtina, bet reali.

    2017 m. D. Tamulevičiūtės profesionalių teatrų festivalyje Varėnoje spektaklis pelnė daugiausiai, net 4 apdovanojimus! Spektaklis pelnė „Žiūrovų spektaklio“ apdovanojimą. Geriausiu scenografu pripažintas Artūras Šimonis; Renata Idzelytė pelnė „Geriausios atraplanės aktorės“ nominaciją; „Geriausiu režisieriumi“ pripažintas Povilas Gaidys.

    Pirkti bilietus: https://www.bilietai.lt/lit/renginiai/teatras/jaroslava-pulinovic-elzes-zeme-375848/

     

    Balandžio 23 d. 17.00 val.

    ALEKSANDR PUŠKIN

    BORISAS GODUNOVAS (16+)

    Rež. JAN KLATA

    PREMJERA 2021 09 01

    REŽISIERIUS, MUZIKOS ARANŽUOTĖ JAN KLATA

    SCENOGRAFĖ, ŠVIESŲ IR KOSTIUMŲ DAILININKĖ JUSTYNA ŁAGOWSKA

    CHOREOGRAFAS MAĆKO PRUSAK

    REŽISIERIAUS ASISTENTAS ALIUS VEVERSKIS

    VERTĖJAS IŠ LIETUVIŲ, LENKŲ K. NIKODEM SZCZYGŁOWSKI

    DRAMATURGAS KONSULTANTAS GINTARAS GRAJAUSKAS

    GIMNASTIKOS KONSULTANTĖ EGLĖ DARCY

    VAIDINA:

    BORISAS GODUNOVAS – DARIUS MEŠKAUSKAS

    KSENIJA – DIGNA KULIONYTĖ

    MARINA – JUSTINA VANŽODYTĖ

    BASMANOVAS; IGUMENAS; SEMIONAS GODUNOVAS; ŠČELKALOVAS – JONAS BARANAUSKAS

    PIMENAS; PATRIARCHAS – IGORIS REKLAITIS

    ŠUISKIS – VAIDAS JOČYS

    VOROTYNSKIS; VARLAAMAS – RIMANTAS PELAKAUSKAS

    PUŠKINAS; VIENAS IŠ LIAUDIES – MIKALOJUS URBONAS

    DMITRIJUS – DONATAS ŠVIRĖNAS

    MAJORAS ROŽNOVAS; PRISTAVAS; VIENAS IŠ LIAUDIES; CHRUŠČIOVAS – AURIMAS PINTULIS

    MISAILAS; VIENAS IŠ LIAUDIES; KARELA – ARTŪRAS LEPIOCHINAS

    KURBSKIS; PRISTAVAS – JONAS GOLUBOVSKIS

    RUZIA; ŠEIMININKĖ; BERNIUKAS – JONAS VIRŠILAS

    FEODORAS – ELIJUS GERAŠČENKO / VINCAS SADAUSKAS

    16+

    2.30 (BE PERTRAUKOS)

    SPEKTAKLIS LIETUVIŲ K. SU ANGLIŠKAIS TITRAIS

    Aleksandras Puškinas, rusų poezijos klasikas, dramą „Borisas Godunovas“ sukūrė 1825 m. būdamas tremtyje. Išspausdinta ji dėl cenzūros draudimų buvo tik 1831 m., o pirmasis pastatymas scenoje įvyko apskritai tik 1870-aisiais.

    „Borisas Godunovas“ Rusijoje iki šiol laikomas svarbiausia istorine drama. Joje aprašomas tamsus ir paslaptingas laikotarpis, XVI a. pabaiga – XVII a. pradžia. Rusijoje šis laikotarpis trumpai vadinamas „Didžiąja smuta“ – Didžiąja suirute. Tironas Ivanas Rūstusis, pasižymėjęs ypatingu žiaurumu ir teritorijų užkariavimo žygiais, savo įpėdiniams palieka karų smarkiai ištuštintą iždą. Jo sūnui Feodorui sunkiai sekasi suvaldyti situaciją – nepalengvina jos ir už caro nugaros dėl įtakos nuolat kovojantys kilmingųjų Riurikovičių ir naujai iškilusių bojarinų Godunovų bei Romanovų klanai. Galiausiai naujuoju caru paskelbiamas Borisas Godunovas. Kaip tik tuo metu Rusiją ištinka stichinė nelaimė – trejus metus trukę neregėti šalčiai: vasaros naktimis temperatūra krisdavo žemiau nulio, tad šalyje prasidėjo siaubingas badas, nuo kurio mirė apie pusę milijono žmonių. Dvarininkai, negalėdami išmaitinti baudžiauninkų, juos tiesiog vijo laukan. Alkanų žmonių masės plūdo į Maskvą, kur caro Boriso nurodymu badaujantiems buvo dalinama duona ir pinigai.

    Negana to, paslaptingomis aplinkybėmis mirusio jauniausiojo Ivano Rūsčiojo sūnaus Dmitrijaus istorija netrunka pasinaudoti caro nekentėjai – jie platina žinią, kad Dmitrijus buvo nužudytas paties Boriso Godunovo, siekusio pašalinti mažąjį konkurentą kelyje į sostą, nurodymu. Buvęs vienuolis Grigorijus Otrepjevas pabėga į Lietuvą ir pasiskelbia esąs stebuklingai išgyvenusiu caraičiu Dmitrijumi. Jį palaiko Lenkijos ir Lietuvos aukštuomenė, į ATR didikų suburtą jo kariuomenę plūsta savanoriai iš Rusios žemių, siekiantys atkeršyti Maskvai už skriaudas. Gresia didelis karas, o šalies viduje liepsnoja daugybė mažesnių sukilimų, kasdien galinčių peraugti į pilietinį karą. Visa tai suvaldyti tenka Borisui Godunovui – žemos kilmės bojarinui, vien savo gudrumu sugebėjusiam tapti Maskvos caru.

    Vienas žinomiausių Lenkijos režisierių Janas Klata dažnai renkasi statyti klasiką, tačiau visada savaip ją interpretuoja, tad klasikinės istorinės-kostiuminės dramos scenoje tikrai nepamatysime. J. Klata sugeba tiksliai ir subtiliai priartinti literatūrinę medžiagą prie šiuolaikinio žiūrovo, neprarasdamas jam būdingos drąsos ir aštrumo. Lietuvos teatro mylėtojai tuo galėjo įsitikinti 2021 m. tarptautiniame teatro festivalyje „TheATRIUM“, kurio programoje buvo rodomas J. Klatos spektaklis „Faustas“ (teatras „Pod Palmovkou“, Čekija).

    2022 m. režisieriaus Jan Klata spektaklis „Borisas Godunovas“ apdovanotas „Padėkos kauke“ kategorijoje „Metų spektaklis“

    Pirkti bilietus: https://www.bilietai.lt/lit/renginiai/teatras/aleksandr-puskin-borisas-godunovas-375889/

     

    Balandžio 26 d. 18.30 val.

    AGOTA KRISTOF

    Premjera! STORAS SĄSIUVINIS

    Rež. JOKŪBAS BRAZYS

    PREMJERA 2022 02 10

    AGOTOS KRISTOF ROMANO „STORAS SĄSIUVINIS“ INSCENIZACIJA

    ROMANĄ IŠ PRANCŪZŲ K. VERTĖ STASĖ BANIONYTĖ

    REŽISIERIUS JOKŪBAS BRAZYS

    SCENOGRAFAS MARIUS NEKROŠIUS

    KOSTIUMŲ DAILININKĖ KAROLINA FIODOROVAITĖ

    ŠVIESŲ DAILININKAS JULIUS KURŠIS

    KOMPOZITORIUS MANTAS MOCKUS

    REŽISIERIAUS ASISTENTAS VAIDAS JOČYS

    BROLIS 1 – SAULIUS AMBROZAITIS

    BROLIS 2 – DŽIUGAS GRINYS

    KARININKAS – LINAS LUKOŠIUS

    PASIUNTINYS – VAIDAS JOČYS

    MOČIUTĖ – ALINA MIKITAVIČIŪTĖ

    KIŠKIO LŪPA – DIGNA KULIONYTĖ

    KLEBONIJOS ŠEIMININKĖ – JUSTINA VANŽODYTĖ

    PARDAVĖJAS – RIMANTAS PELAKAUSKAS

    TĖVAS, DEZERTYRAS – LIUDAS VYŠNIAUSKAS

    MOTINA – TOMA GAILIUTĖ

    KUNIGAS – ARTŪRAS LEPIOCHINAS

    LAIŠKININKAS – JONAS VIRŠILAS

    POLICININKAS – KAROLIS MAISKIS

    Įprastą dvynių Luko ir Klauso gyvenimą su mama dideliame mieste nutraukia prasidėjęs karas. Mama brolius iš miesto atveža į saugesnę vietą – senelės namus šalies provincijoje. Bet ir čia nėra saugu. Tiek siaubinga karo metų aplinka, tiek ir pati senelė primygtinai rodo – gyvenimas pasikeitė ir teks arba žūti, arba išmokti gyventi žiauriame bei negailestingame pasaulyje.

    Ir dvyniai pradeda mokytis išgyvenimo. Jie mokosi stebėdami aplinką, bet bene daugiausiai išmoksta iš senelės, žmonių ne be priežasties vadinamos ragana.

    Norėdami suvaldyti aplinkinį chaosą, dvyniai susikuria sau negailestingas taisykles. Imasi kasdienių kūno ir sielos grūdinimo pratimų. Pratinasi nejausti skausmo. Nuslėpti užuojautą. Pamiršti meilę. Nereaguoti nei į malonius žodžius, nei į prakeiksmus. Išsiugdyti nejautrą ir išmokti apsiginti – maišeliais su smėliu ir gerai išgaląstu skustuvu. Tuo pačiu jie storame sąsiuvinyje rašo savo dienoraštį. Kadangi žodžiai apgauna, dvyniai aprašinėja tik tai, kas iš tiesų nutinka, be jokių subjektyvių vertinimų.

    Lukas ir Klausas – labai talentingi vaikai. Todėl jų mokslai netrukus ima duoti vaisių – jiedu persikeičia ir tampa visiškai pasiruošę naujam žiauriam gyvenimui. Dabar jie – pusiau pragaro pabaisos, pusiau angelai, vykdantys Dievo teisingumą.

    Agota Kristof (1935–2011) – vengrų kilmės šveicarų rašytoja. Jos vaikystė ir jaunystė Austrijos pasienyje esančiame Kössego miestelyje sutapo su Vengrijos karu, bombardavimais, badu, sovietų okupacija ir po jos sekusia „Naująja tvarka“ – visa tai vienaip ar kitaip atsispindi „Storame sąsiuvinyje“, 1986 m. tiesiog sukrėtusiame literatūros pasaulį.

    Režisierius Jokūbas Brazys yra sukūręs spektaklius pagal Moljero „Mizantropą“, Šekspyro „Makbetą“, A. Čechovo „Žuvėdrą“, P. Šaferio „Equus“.

    Pirkti bilietus: https://www.bilietai.lt/lit/renginiai/teatras/premjera-storas-sasiuvinis-375853/

     

    Balandžio 28 d. 18.30 val.

    JEAN ANOUILH

    EURIDIKĖ

    Rež. MARIUS PAŽERECKAS

    PREMJERA 2019 05 17

    PJESĖS AUTORIUS JEAN ANOUILH

    IŠ PRANCŪZŲ KALBOS VERTĖ JUOZAS KELIUOTIS

    REŽISIERIUS MARIUS PAŽERECKAS

    SCENOGRAFAS RYTIS VEVERSKIS

    KOMPOZITORIUS EDVINAS VASILJEVAS

    KOSTIUMŲ DAILININKĖ ANA ROMANOVA

    ŠVIESŲ DAILININKAS ARTŪRAS LEPIOCHINAS

    REŽISIERIAUS ASISTENTAS VAIDAS JOČYS

    VAIDINA:

    EURIDIKĖ – SIMONA ŠAKINYTĖ

    ORFĖJAS – JONAS BARANAUSKAS

    EURIDIKĖS MAMA – EGLĖ BARAUSKAITĖ

    ORFĖJO TĖVAS – KAZIMIERAS ŽVINKLYS

    PONAS ANRI – RENATA IDZELYTĖ / ADOMAS STANČIKAS

    MATIJAS – MIKALOJUS URBONAS

    PASIUNTINUKAS – KĘSTUTIS BRUČKUS

    DIULAKAS – VAIDAS JOČYS

    2.35 (SU PERTRAUKA)

    „Jūs trokštate amžinybės, o jau po pirmojo bučinio pažaliuojate iš siaubo, nes miglotai jaučiate, jog tai neilgam. Priesaikos greit nublanksta. Tada jūs statotės namus, nes akmenys ilgiau išsilaiko; jūs gimdote vaiką, kaip kadaise kiti juos žudydavo, norėdami išsergėti meilę. Lengva širdimi jūs metate šio mažo nekalto kūdikio laimę į abejotiną mūšį, kad išliktų sveikas trapiausias pasaulyje dalykas – jūsų meilė, vyro ir moters meilė…“ J. Anouilh, „Euridikė“

    Pirkti bilietus: https://www.bilietai.lt/lit/renginiai/teatras/jean-anouilh-euridike-375847/

     

    Balandžio 29 d. 18.30 val.

    AGATA DUDA – GRACZ

    TARP LENOS KOJŲ, ARBA „ŠVENČIAUSIOSIOS MERGELĖS MARIJOS MIRTIS“ PAGAL MIKELANDŽELĄ KARAVADŽĄ (18+)

    PREMJERA 2021 06 08

    IŠ LENKŲ KALBOS VERTĖ VYTURYS JARUTIS

    PJESĖS AUTORĖ, REŽISIERĖ, SCENOGRAFĖ, KOSTIUMŲ DAILININKĖ AGATA DUDA-GRACZ

    ŠVIESŲ DAILININKĖ KATARZYNA ŁUSZCZYK

    CHOREOGRAFAS TOMASZ WESOŁOWSKI

    KOMPOZITORIUS ŁUKASZ WÓJCIK

    REŽISIERIAUS ASISTENTAS MARIUS PAŽERECKAS

    VERTĖJAS LIETUVIŲ, LENKŲ, LOTYNŲ K. NIKODEM SZCZYGŁOWSKI

    VAIDINA:

    LIUDAS VYŠNIAUSKAS, CEZARY STUDNIAK / DARIUS MEŠKAUSKAS, MACIEJ MACIEJEWSKI / MIKALOJUS URBONAS, BARTOSZ ROCH NOWICKI / ARTŪRAS LEPIOCHINAS, JONAS VIRŠILAS, JUSTINA VANŽODYTĖ, KAMILĖ ANDRIUŠKAITĖ, EGLĖ JACKAITĖ, ALINA MIKITAVIČIŪTĖ, REGINA ŠALTENYTĖ, SAMANTA PINAITYTĖ, SIGUTĖ GAUDUŠYTĖ, RENATA IDZELYTĖ, SIMONA ŠAKINYTĖ, TOMA GAILIUTĖ, RIMANTAS PELAKAUSKAS, DONATAS ŠVIRĖNAS, VAIDAS JOČYS, KAROLIS MAISKIS, LINAS LUKOŠIUS.

    MUZIEJAUS SANDĖLIO DARBUOTOJAI: RYTIS VEVERSKIS, DARIUS MATEVIČIUS, ROMUALDAS MATULIONIS, LINAS BAGDONAS, ANTANAS RAZGAUSKIS, MARIUS PAŽERECKAS, ALIUS VEVERSKIS, JONAS GOLUBOVSKIS

    2.10 (BE PERTRAUKOS)

    Pjesėje remiamasi baroko laikotarpio Italijos dailininko Caravaggio biografija ir kūryba. Svarstomas nuodėmės ir šventumo santykis, kuris anaiptol ne toks vienareikšmiškas, kaip galėtų atrodyti. Caravaggio paveikslai religine tematika pripažįstami genialiais, jie žadina tikėjimą – bet pats Caravaggio, tarp bendraamžių išgarsėjęs ne tik savo tapybos darbais, bet ir šokiruojančiu žiaurumu, savo gyvenimą leido vėjais, nevengdamas nė vienos įmanomos nuodėmės. Šešėliai jį domino labiau už šviesą – tiek tapyboje, tiek gyvenime. Didis nusidėjėlis – ir kartu šventasis, kuriam tapymas buvo tikroji ir vienintelė egzistencija, sielos prieglobstis.

    AR ĮMANOMA TOKIA NETRADICINĖ ASKEZĖ? ATVIRAS BRUTALUMAS IR DIEVIŠKAS GROŽIS – KAIP TAI DERA TARPUSAVYJE, KOKIE SLAPTI RYŠIAI SIEJA DIDŽIAUSIĄ BLOGĮ IR AUKŠČIAUSIĄ GĖRĮ?

    Spektaklio režisierė Agata Duda-Gracz sako: „Jau seniai norėjau sukurti spektaklį apie Caravaggio. Mane įkvėpė ypatingas jo gyvenimo ir meno kontrastas. Jis buvo dvigubas žudikas, nuolatinis viešnamių lankytojas, nuolat įsiveldavo į visokias aferas, muštynes, buvo linkęs į kraštutinumus, fanatiškas. Jis tapė žiaurius, bet tuo pačiu meilės žmogui kupinus paveikslus. Jo realizmas, nepaisant išorinio atgrasumo, yra švelnus. Savo paveiksluose neteisino ir nepateisino nieko. Jis tapė pasaulį tokį, koks yra. Bet prisodrino jį neįtikėtina meile, tikėjimu, švelnumu. Savo paveiksluose Caravaggio pasirodė esąs humanistas tikrąja šio žodžio prasme. Sugebėjo švelniai parodyti kiekvieną žmogaus žaizdelę, iškilmingai vaizduoti paprastumą, naivumą.

    Spektaklis nebus pasakojimas apie dailininko gyvenimą. Susitelksime ties svarbiausiu Caravaggio gyvenimo momentu – kai jis sutinka savo meilę, mirtį, geidulį, nusikaltimą, ambicijas, godumą, kvailumą ir šventumą. Visa tai nutinka per vieną naktį. Dėl to visas spektaklio veiksmas vyksta vienoje galvoje, iš vieno požiūrio taško. Scenos, kurias pamatys žiūrovas, bus labai realistiškos, bet atrodys kaip vizijos. Tai bus tiesioginės Caravaggio paveikslų citatos.

    Nepaisant to, kad visa ta istorija vyko prieš 400 metų, jaučiu neįprastą panašumą į mūsų laikų apokalipsę. Tai buvo laikas, kai Europoje siautėjo mirtinos ligos, badas, karai, reformacija, bažnyčia pradėjo drebėti. Visa tai žmonėse atrakino kraštutinį elgesį.“

    Spektaklio scenografiją ir kostiumus, kaip jai įprasta, sukūrė pati režisierė A. Duda-Gracz. Kaip rašė Lenkijos teatro kritikas Tadeuszas Nyczekas, kartais atrodo, kad ji gal net ne režisuoja, o tiesiog tapo scenoje paveikslus – skirtingai nuo daugumos šiuolaikinių režisierių – apie tai, kur esame, kokie esame, iš kur atsiradome ir kas mūsų laukia.

    2022 m. šviesų dailininkė Katarzyna Łuszczyk apdovanota „Auksiniu scenos kryžiumi“ už šviesas spektakliui „Tarp Lenos kojų, arba „Švenčiausiosios Mergelės Marijos mirtis“ pagal Mikelandželą Karavadžą“

    2022 m. režisierė Agata Duda-Gracz už spektaklį „Tarp Lenos kojų, arba „Švenčiausiosios Mergelės Marijos mirtis“ nominuota „Auksiniams scenos kryžiams“ kategorijose „Režisūra“, „Scenografija“ ir „Kostiumai“

    2022 m. spektaklis nominuotas „Padėkos kaukei“ kategorijose „Metų spektaklis“ ir „Metų teatro meno kūrybinė komanda“

    Pirkti bilietus: https://www.bilietai.lt/lit/renginiai/teatras/agata-duda-gracz-tarp-lenos-koju-arba-svenciausiosios-mergeles-marijos-mirtis-pagal-mikelandzela-karavadza-375897/

    #kulturosuostas, Klaipėdos dramos teatras

    Related Posts

    • Laisvės gynėjų dienai skirti renginiai Klaipėdoje

      By Dalia | Comments are Closed

      Laisvės gynėjų dieną kasmet prisimename istorinius įvykius, kurie prieš 33 metus visam pasauliui pademonstravo mūsų šalies siekį ir ryžtą apginti Nepriklausomybę. Sausio 13-osios įvykiai buvo lūžio taškas Lietuvos istorijoje, nulėmęs kelią, kuriuo einame šiandien. LaisvėsSkaityti daugiau

    • Jūros šventės 2023 programa

      By Dalia | Comments are Closed

      LIEPOS 19 D., TREČIADIENIS 12.00 Parodos atidarymas „Dvi M. K. Čiurlionio stichijos: jūra ir kalnai“. Parodos organizatoriai: Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus (Lietuvos aukštoji jūreivystės mokykla, I. Kanto g. 7) 19.00 Lietuvos karšto oroSkaityti daugiau

    • Šį ketvirtadienį – Jūrinės kultūros apdovanojimai „Albatrosas“

      By Dalia | Comments are Closed

      2007 metais įsteigti Klaipėdos miesto jūrinės kultūros apdovanojimai „Albatrosas“ skirti siekiant atkreipti visų dėmesį į jūrinės kultūros srityje dirbančius žmones ir organizacijas, juos pagerbti, taip pat artimiau susipažinti su šia sritimi. „Albatroso“ apdovanojimai – simbolinėSkaityti daugiau

    • Gegužės 13-ąją – Muziejų naktis Klaipėdoje

      By Dalia | Comments are Closed

      Gegužės 13-ąją, šeštadienį, Klaipėdos kultūrinės įstaigos ir muziejai kviečia švęsti Europos muziejų naktį. Daugybė muziejų iš įvairių šalių laukia visų besidominčių žmonijos istorija ir kultūros vertybėmis. Šiai progai Klaipėdos muziejai ir kultūrinės įstaigos savo lankytojusSkaityti daugiau

    • VASARĄ PASITINKANT – PIRMASIS PAPLŪDIMIO AITVARŲ FESTIVALIS „VĖJŲ VĖJAI“

      By Dalia | Comments are Closed

                    Vasaros startą Klaipėda skelbia birželio 3-ąją, kviesdama į pirmąjį paplūdimio aitvarų festivalį „Vėjų vėjai“. Tarptautinei vaikų gynimo dienai skirtas renginys ne tik ragins kelti akis į dangų, mėgautis Klaipėdos pajūriu, bet ir pasiūlysSkaityti daugiau

    • Jūrinės kultūros apdovanojimai „Albatrosas“ gegužės 18 d.

      By Dalia | Comments are Closed

      2007 metais įsteigti Klaipėdos miesto jūrinės kultūros apdovanojimai „Albatrosas“ skirti siekiant atkreipti visų dėmesį į jūrinės kultūros srityje dirbančius žmones ir organizacijas, juos pagerbti, taip pat artimiau susipažinti su šia sritimi. „Albatroso“ apdovanojimai – simbolinėSkaityti daugiau

    • Prasideda tarptautinis lėlių teatro festivalis „Materia Magica“

      By Dalia | Comments are Closed

      Į tarptautinį lėlių teatro festivalį „Materia Magica“ – tik spektaklių žiūrėti? Nemanau Gegužės 2–7 d. Klaipėdoje vyks tarptautinis lėlių teatro festivalis „Materia Magica“. Šiemet festivalio programoje bus pristatyta 13 spektaklių iš Lietuvos, Belgijos, Vokietijos, Ispanijos,Skaityti daugiau

    • „Materia Magica“ kosmosai: lėlių teatras suaugusiesiems? Būna ir taip

      By Dalia | Comments are Closed

      Jau gegužės 2–7 d. Klaipėdoje vyks tarptautinis lėlių teatro festivalis „Materia Magica“. Tarptautinis lėlių teatro festivalis, organizuojamas nuo 1997 m. ir anksčiau vadinęsis „Karakumų Asilėlio“ vardu, per šiuos beveik tris dešimtmečius Klaipėdos miesto gyventojams irSkaityti daugiau

    • Klaipėdos miesto savivaldybė kviečia teikti kandidatūras į Kultūros ir meno tarybą

      By Dalia | Comments are Closed

      Klaipėdos m. savivaldybės administracijos Kultūros skyrius inicijuoja naujos Kultūros ir meno tarybos sudarymą ir kviečia teikti kandidatūras tapti Kultūros ir meno tarybos nariais. Kultūros ir meno tarybos tikslas – bendradarbiaujant su Savivaldybės taryba ir SavivaldybėsSkaityti daugiau

    • Kviečia siūlyti pretendentus Klaipėdos kultūros magistro vardui gauti

      By Dalia | Comments are Closed

      Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos Kultūros skyrius kviečia Klaipėdos kultūros organizacijas bei fizinius asmenis siūlyti pretendentus Klaipėdos kultūros magistro vardui gauti. Klaipėdos kultūros magistras – išskirtinis Klaipėdos miesto savivaldybės įsteigtas apdovanojimas teikiamas už nuopelnus miesto kultūrai menininkamsSkaityti daugiau

    • KVIEČIAME SIŪLYTI PRETENDENTUS KULTŪROS MAGISTRO VARDUI GAUTI

      By Živilė Putnienė | Comments are Closed

      Kviečiame Klaipėdos kultūros organizacijas bei fizinius asmenis siūlyti pretendentus Klaipėdos kultūros magistro vardui gauti. Klaipėdos kultūros magistro vardas suteikiamas Klaipėdos miesto menininkams ar kitiems kultūros darbuotojams už išskirtinius nuopelnus miesto kultūrai. Siūlant pretendentą, prašome atsiųsti:Skaityti daugiau

    • Gedulo ir vilties dienos renginiai Klaipėdoje

      By Dalia | Comments are Closed

      Kai tyla kalba daugiau nei žodžiai, kai vardai tampa istorija, kai muzika lydi maldą… Birželio 14 d. kviečiame į Gedulo ir vilties dienos renginius Klaipėdoje. Tai ypatinga proga sustoti, prisiminti ir pagerbti tremtinius, politinius kaliniusSkaityti daugiau

    • Klaipėdos pilies džiazo festivalis ir Lindy Hop klubas „JazzFam“ kviečia šokiui

      By Dalia | Comments are Closed

      renginiai Klaipėdoje   Klaipėdos pilies džiazo festivalis – tai ne tik muzika. Tai – ištisa filosofija, gyvenimo būdas. Tai – dailė, šokis, improvizacija ir vidinė sielos būsena. Todėl kviečiame jus į išskirtines šokių pamokas –Skaityti daugiau

    • Leonardo da Vinčio mašinos atkeliauja į Klaipėdą

      By Dalia | Comments are Closed

      renginiai Klaipėdoje Leonardo da Vinčio mašinos atkeliauja į Klaipėdą: interaktyvi paroda veiks Pilies muziejaus požemiuose   Birželio mėnesį Klaipėdos Pilies muziejuje įsikūrusiose XVII a. architektūros paveldo erdvėse atsidaro išskirtinė interaktyvi paroda „Leonardo da Vinčio mašinos“.Skaityti daugiau

    • Klaipėdos senamiestis vėl įsielektrina: kviečiame į šilumos, kūrybos ir kultūrinės atminties renginį

      By Dalia | Comments are Closed

      renginiai Klaipėdoje Birželio 13 d., ketvirtadienį, 16.30 val. Klaipėdos kultūrų komunikacijų centre (KKKC, Didžioji Vandens g. 2) vyks išskirtinė diskusija – „Klaipėdos senamiesčio kultūrinės erdvės įelektrinimas: kritinės refleksijos ir šiuolaikinės meninės pulsacijos“. Šis renginys kviečiaSkaityti daugiau

    • Ko šiandienos žmogus gali pasimokyti iš šimtamečio žvejiško paveldo?

      By Dalia | Comments are Closed

      renginiai Klaipėdoje   Persikėlę per marias į Lietuvos jūrų muziejų Smiltynėje traukiantys žmonės dažniausiai žino, ko tikėtis. Akvariume – apie 170 įvairių žuvų ir bestuburių rūšių. Delfinariumo baseinuose – įspūdingi delfinų šuoliai, nepakartojama jūrų liūtųSkaityti daugiau

    ToliauAtgal




    Klaipėdos Uostas © 2024

    Naujienlaiškio prenumerata

    Palaukite...

    Dėkojame, kad užsiprenumeravote!

    Sekite mus



    LOGOTIPAS ATSISIUNTIMUI
    Privatumo politika
    • Keliame bures į vasarą!
    • Renginiai Klaipėdoje
    • SIMONO DACHO METAI
    • Kontaktai
    Kultūros uostas