Gegužę Klaipėdos koncertų salė pirmą kartą kvietė miesto meno bendruomenę į atvirų durų dienos renginį, kurio metu vyko diskusija su kultūros įstaigų atstovais bei buvo pristatytas atnaujinamas Koncertų salės prekės ženklas. Meno įstaigų atstovai diskutavo apie meno situaciją šiandienos kontekste, kuo gyvena įstaigos ir su kokiais iššūkiais susiduria, siekdamos pritraukti daugiau lankytojų į koncertų sales.
Diskusijoje dalyvavo didžiausių Lietuvos kultūros įstaigų atstovai: Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro generalinis direktorius Jonas Sakalauskas, Kauno valstybinės filharmonijos vadovas Justinas Krėpšta, Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro vadovė Laima Vilimienė. Prie diskusijos prisijungė Klaipėdos koncertų salės pavaduotoja kultūrinei veiklai Loreta Narvilaitė ir Klaipėdos kamerinio orkestro meno vadovas Mindaugas Bačkus.
Renginio pradžios kalboje Klaipėdos koncertų salės direktorius Tadas Grabys pabrėžė, kad profesionalaus scenos meno įstaigų diskusijos yra itin reikalingos. „Mes aktyviai bendradarbiaujame, dalijamės patirtimi, bet taip pat ir susiduriame su tokiomis pačiomis problemomis. Nuolatinis bendravimas būtinas. Tikiu, kad ši diskusija ir jos metu aptariamos temos bus puikus startas kitiems susitikimams, kai betarpiškai bendrauja ne tik meną kuriantys, bet ir kultūrines įstaigas lankantys meno gerbėjai”.
Diskusijos moderatorė, LRT radijo žurnalistė, Juta Liutkevičiūtė diskusijos dalyvių klausė ar šie jaučia tarpusavio konkurenciją, ar priešingai – vyksta kultūrinis bendradarbiavimas. Aptarta, kaip menui sekėsi išgyventi griežtus pandemijos suvaržymus ir kaip pavyko grįžti į įprastą gyvenimo ritmą.
Vienų iš svarbiausių Lietuvos kultūros įstaigų atstovai vienbalsiai sutarė, kad būtina koncentruotis darbui, kuriant švietimo ir kultūros įstaigų sinergiją. Pasitelkiant menines edukacines programas siekti ugdyti jaunosios kartos susidomėjimą menu, kuri ir dabar, ir ateityje, turėtų aktyviai lankytis kultūriniuose renginiuose.
Atvirų durų dienos renginio metu Klaipėdos koncertų salė pristatė ir atsinaujinantį prekės ženklą. Sukūrimu ir įgyvendinimu rūpinosi reklamos agentūra „Stand up“. Kūrybos direktorė Inesa Budginė teigia, kad keičiantis būdams, kuriais žmonės priima informaciją, privalo keistis ir prekės ženklai, todėl, buvo nuspręsta kardinaliai pakeisti Koncertų salės įvaizdį. „Kūrybinių sesijų metu su Koncertų salės komanda stengėmės išgryninti šiandien esantį įstaigos veidą, tikslinį klientą ir lūkesčius, kaip norime matyti naująjį vizualinį identitetą. Siekėme parodyti ir kitas, ryškias Koncertų salės puses, pakeisti esamas nuostatas apie įstaigą, atverti duris platesnei auditorijai, ieškantiems dar neatrastų garsų ir melodijų. Kūrėme ženklą, kuris būtų įsimenamas ir pasakotų vis naują istoriją“, – pasakojo I. Budginė. Kūrybos vadovė teigia, kad grafinė muzikos simbolių kalba papildo įstaigos vizualinį identitetą elegancija bei autentiškumu.
Anot Klaipėdos koncertų salės rinkodaros vadovės Gidonės Vaitkuvienės, KKS (Klaipėdos koncertų salei) trūko vieningo vizualinio identiteto. „Nuolat besikeičianti situacija meno ir kultūros rinkoje, poreikis būti pastebimiems tarp jaunosios kartos auditorijos, inicijavo natūralų poreikį atsinaujinti. Svarbiausia norime pažymėti klausytojams, kad atsinaujinęs įstaigos prekės ženklas ir toliau atspindi įstaigos vertybes bei veiklos principus.“ – sako rinkodaros vadovė.
Atsinaujinusiu prekės ženklu Klaipėdos koncertų salė klausytojus kvies jau šį rudenį.